Петър Павлов, управител на Luxima, представя нов и уникален продукт на компанията - LUXIMA Premium.
назад
Какво означава „Premium”? Защо избрахте това име?
„Premium” означава продукт с първокласно качество. Нещо, което е първо по рода си, отразяващо най-добрите постижения на времето си. От по-висока категория.
Избрахме това име, защото то изразява същината на новия ни продукт. Той е уникален и за момента без конкуренция на пазара.
С какво е уникален Premium?
„Premium” е единственият ксенонов автокит, при който високото напрежение се генерира в самата лампа. По този начин се избягват електромагнитните смущения, причиняващи шум в радиото, грешки в компютрите или проблеми по шината при колите с “can bus”. Тази технология не е непозната при фабричните ксенони ( лампи D1 ), но за първи път се предлага като допълнителен, универсален авто аксесоар, подходящ за най-разпространените модели лампи, каквито са H1 и H7.
Освен добавянето на модула за високото напрежение в лампата има още важни модификации – тя има специално покритие, което подобрява фокуса и „отрязва” нежеланите отблясъци.
Комплектът е изключително лесен за монтаж и компактен, без кабели извън фара. Към него стандартно са включени и „Stop error” кабели, които решават проблема с разликата в консумацията между халогенните ( 55W ) и ксеноновите лампи ( 35W ), отчитана от компютъра на колата като изгоряла лампа.
Характеристиките на баластите на “Premium” са също подобрени в сравнение с предишните модели. Те работят при по-ниска температура, а токът е максимум 5.5А при стартирането в студено време. В последствие токът е 3.2А, което е една от най-ниските консумации за ксенонов баласт. Баластът работи нормално при много широки граници на напрежението – от 6V до 28V, което му позволява да поддържа лампата запалена както при много слаб акумулатор, така и при проблеми с по-висок волтаж. Комплектът може да бъде използван не само при коли, но и при автобуси и камиони. Предвижда се и модификация за яхтени светлини. Стартовото напрежение е увеличено от 23KV на 27KV, което позволоява по-бърз старт. Коефициентът на полезно действие е повече от 85%, а теглото е намалено на 310 грама.
Ето и таблица с характеристиките на продукта:
Входящо напрежение | DC 12.8Vdc (6.0 ~28Vdc) |
Входящ стартов ток | 5.5A(студено)/ 4.0A(топло) |
Входящ нормален ток | 3.2A(input 12.8Vdc) |
Защита ниско напрежение | Под 6.0±1.0Vdc |
Възстановяване след ниско напрежение | Над 9.0±0.5Vdc |
Защита високо напрежение | Над 28.0±1.0Vdc |
Възстановяване след високо напрежение | Под 27.0±1.0Vdc |
Защита от обръщане на поляритета | Да |
Изходящо напрежение | 85Vac (50~150Vac) |
Изходяща мощност | 35±3W |
Честота | 270±10Hz |
Стартово напрежение | ≥27KV |
Коефициент на полезно действие | ≥85% |
Температури | -40℃~+85℃ |
Диаметър | 80мм. |
Сблъскахте ли се с някакви проблеми при внедряването?
Да. Баластът обикновено се закрепва върху капачката на фара. Когато тази капачка е гумена и мека, тежестта на баласта може да я извади. Тогава се налага да се осигури по-здраво захващане на капачката за фара или баластът да се монтира под фара. Вторият проблем е свързан също с баласта. При някои модели коли капачката на фара е по-дебела и баласта не може да се захване за нея. Тогава се налага капачката да се изтъни с по-широка фреза, така че гайката да може да се завие от вътрешната страна на капачката. Намирам и двата проблема за несъществени, още повече, че и двата имат решение.
Каква е цената на Premium?
До края на месец Март 2009 година Premium е на промоция и се продава с 10% отстъпка от стандартната цена от 319 Лева. Стандартно в комплекта са включени „Stop error” кабели, което го прави по-евтин от класическия ни модел с тънки баласти и „Stop error” кабели.
Какви са отзивите за Premium сред вашите партньори?
Предлагам на вниманието на читателите едно писмо от нашите партньори TOYAGA. В подобен дух са отзивите и на другите наши партньори, които имаха възможност да тестват Premium в продължение на два месеца преди да го пуснем в продажба:
„Относно Премиум ксенона, монтиран от нас на BMW Х5 на дългите светлини, отзивите от клиента са, че пали по-бързо от стандартния тънък баласт, няма проблеми с компютъра на колата, в смисъл няма пикова стартова консумация при запалване, намалява забавянето до пълно загряване сравнен с нормален тънък баласт, с който беше колата преди смяната. Най-изненадващото за мен е това, че има разлика и в силата на светене - т.е. Премиум-а свети повече отколкото нормалната ксенонова крушка, която е била монтирана преди това.
Клиентът е много доволен и иска в удобен момент да му сменим и на късите светлини със същия комплект от Премиум серията.
От гледна точка на монтажа, което вече касае и сервизите, е много по- прибрано и на пръв поглед след сваляне на фара е невъзможно да се познае, че колата има допълнително монтиран ксенон, за което е достатъчно да се монтира трансформатора на долната страна на фара.
Успех на всички,
Милен Николов”
Повече за продукта може да намерите на адрес www.luxima.bg
Галерия: